جودوکار وزن منهای ۸۱ کیلوگرم کشورمان در دیدار رده بندی جودوی پاراآسیایی با غلبه بر حریف هندی خود، به مدال برنز رسید. امید جعفری پس از کسب مدال برنز گفت: خوشحالم شرمنده خانواده و مردم نشدم و در بخش انفرادی روی سکو رفتم.

وی با اشاره به اینکه تمامی امکانات برای آماده سازی جودوکاران توسط فدراسیون نابینایان فراهم شده بود، اظهار داشت: آقای مظلومی رئیس فدراسیون و آقای یوسفزاده سرمربی تیم، سعی کردند امکانات لازم و اردوهای تمرینی زیادی را برای ما مهیا کنند.

جعفری ادامه داد: تنها در زمینه برگزاری اردوهای برون مرزی دچار کمبود بودیم و نتوانستیم در کمپ ها و تورنمنت های بین المللی حضور یابیم.

وی تصریح کرد: تیم ما از نظر آمادگی جسمانی و روحی از همه تیم ها بالاتر است اما به علت اینکه تجربه رقابت های برون مرزی ما کم است، در مسابقات با مشکل روبرو می شویم و به تجربه حریفان خود می بازیم.

جودوکار وزن منهای 81 کیلوگرم کشورمان اظهار داشت: تیم ازبکستان که توانسته سه طلا از چهار وزن را از آن خود کند، در کمپ های تمرینی متعدد از جمله ژاپن و کره جنوبی شرکت کرده و با آماده سازی خوبی در پاراآسیایی حاضر شده است.

امید جعفری که سابقه مدال طلای تیمی و برنز انفرادی پاراآسیایی 2014 اینچئون و مدال نقره رقابت های آسیایی را در کارنامه خود دارد، گفت: پنجشنبه مسابقات بخش تیمی برگزار می شود. امیدوارم بتوانیم راهی فینال مسابقات شویم.

تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان ایران تا کنون موفق به کسب سه مدال برنز در چهار وزن شده است.

©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon