معاون مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان، تامین اعتبار مازاد فدراسیون نابینایان و کم بینایان را پرداخت خواهیم کرد
✅ژاله فرامرزیان، معاون مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان،صبح امروز با حضورسردار قاسمی مشاور وزیر ورزش در امور ایثارگران و صمیمی رییس فدراسیون جانبازان و معلولین از امکانات فدراسیون نابینایان وکم بینایان بازدیدبه عمل آورد.
✅فرامرزیان در ابتدای این نشست در پاسخ به این سوال که وضعیت جوایز جمعی از مدال آوران باقی مانده از رقابتهای پار آسیایی جاکارتا و نیز وضعیت هیات های استانی زیر مجموعه فدراسیون چه خواهد شد و چه تدابیری را وزارت ورزش و جوانان در نظر گرفته است پاسخ داد:بر اساس رقم تایید شده و هماهنگی های لازم با نصرالله پریچهره مشاور معاونت توسعه منابع و پیشتیبانی مقرر گردید صرفا پرداختی فدراسیون نابینایان وکم بینیایان انجام گردد.
معاون توسعه معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، بیان کرد: فضایی که فدراسیون نابینایان وکم بینایان و جانبازان و معلولین دارند فضای بسیار مناسبی است .درست است که دفاتر اجرایی جدا است و هر یک به تنهایی امورات این قشر را به انجام میرسانند اما پتانسیل اجرایی فراتر از حد تصور است و این تعامل هر دو فدراسیون ستودنی است خسته نباشید به این دو مجموعه میگوییم.
✅معاون توسعه معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، بیان کرد:شرایط اجرای تعهدات پیمانکاری در کشور مناسب نیست لذا ایجاد تعهد جدیدبزرگ ترین اشتباه است و و تا آن زمان باید از مجموعه و فضای دیگر استفاده کرده و هزینه خدمات را داد تا شرایط کشور شرایط مناسبی برای سایت و محیطی جدید باشد.
✅در خصوص وضعیت استانها برنامه ریزی کرده و اجراییات برنامه ها را پیش بینی کرده و با هماهنگی فدراسیون هیتها تفکیک و بر اساس عملکردشان پایش کرده و دستور عمل مناسب برای سال 98 در نظر خواهیم گرفت تا عمکردمان کمترین خطا را داشته باشدو این قول را میدهم تا امسال مازادی که باقی میماند که درصد قابل توجهی هم میباشد توزیع نمیکنم تا زمانی که امینان از توزیع داشته باشمو مابقی را به نحوی توزیع میکنیم که به برنامه هایمان برسیمو مابقی را در سال آینده مکانیزم ها وفرایندها را برای توزیع باید اصلاح کنیم تا این پول به هیاتهای ورزشی به خصوص هیتهای ورزشی نابینایان وکم بینایان - جانبازان معلولین که در قانون اساسی اسمشان قید شده اختصاص پیدا کند.فرامرزیان در پایان از محمد رضا مظلومی بابت خدمت به ورزش و قشر نابینا وکم بینا که میزان ناامیدیشان بیشتر است به نسبت دیگران و اینکه باعث احساس امیدواری آنها میشوید و شرایطی را هرچند سخت فراهم میکنید تا سلامت و نشاطشان همراه با سلامت و نشاط جامعه باشد و توفیقات قابل توجه شما را شاهد هستیم و خدا قوت گویان موجبات توفیق روز افزون فدراسیون را از خداوند خواهانیم.
✅در این بازدید محمد رضا مظلومی ضمن توضیحاتی در خصوص عملکرد ورزشهای نابینایان وکم بینایان ارائه و از و کمبود امکانات ودر عوض کیفیت مدال آوریها و رشد صد در صد و حضور در عرصه های بین المللی سخنانی را ایراد کرد و گفت :رییس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان گفت: اگر چه نابینایان قادر به دیدن مسئولان کشور و حوزه ورزش نیستند اما مسئولان که می توانند نابینایان و مشکلات آنان را ببینند. وی افزود: نابینایان و کم‌بینایان از بسیاری از امکانات جامعه محروم هستند و انتظار این است که کمک بیشتری به آنها شود.
✅وی درباره امکاناتی که در اختیار ورزشکاران این قشر از جامعه است، گفت: متاسفانه امکانات زیرساختی برای جذب بیشتر افراد نابینا و کم‌بینا وجود ندارد. هنوز در برخی استان‌ها، دفتری برای هیئت نابینایان و کم‌بینایان اختصاص نیافته است. همچنینی در بیشتر استان‌ها نیز ساعت‌های مُرده سالن‌های ورزشی را به این قشر اختصاص می‌دهند. مسئولان باید مشکل نابینایان و معلولان را حل کنند. انتظار ما این است که حداقل‌ها در اختیار این قشر باشد.
مظلومی در ادامه از حضور و بازدید ژاله فرامرزیان و توجه به قشر ورزشکار نابینایان وکم بینایان تقدیر و تشکر کرد.

©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon