با اهداء سلام
احتراماً ، به استحضار می رساند این فدراسیون در نظر دارد سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور گلبال پیشکسوتان بانوان (بالای 30 سال) را در بهمن ماه سالجاری به مناسبت « بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» در تهران برگزار نماید.
لذا خواهشمند است به هیئت نابینایان و کم بینایان استان مربوطه ابلاغ فرمائید ضمن رعایت شرایط ذیل نسبت به اعلام آمادگی تا تاریخ 25/10/97 اقدام نمایند . بدیهی است قرعه کشی مسابقات در روز 26/10/97 برگزار و بعد از آن هیچ تیمی پذیرفته نخواهد شد .
1- حداکثر اعضای تیم 8 نفر شامل 6 بازیکن ،یک مربی و یک سرپرست می باشد. ورزشکارانی که در مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان (در دسته های یک و دو و سه) سال 1397شرکت نموده اند بجز ورزشکاران b1اجازه شرکت در این مسابقات را ندارند
2- افرادی می توانند در این رقابتها شرکت نمایند که 30 سال یا بیشتر داشته باشند . لذا متولدین 1367 و قبل از آن می توانند در مسابقات حاضر شوند، به این منظور در هنگام پذیرش ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی بازیکنان الزامی است .
3- همراه داشتن معرفی نامه کتبی از اداره کل ورزش و جوانان یا هیئت نابینایان و کم بینایان و کارت بیمه ورزشی سال 1397 الزامی است .
4- هر تیم می بایست دارای لباس های متحدالشکل بوده و پیراهن های ورزشی هم رنگ که در جلو و پشت آن شماره های 1 تا 9 به اندازه 20 سانتی نصب شده باشد .
5- تیم هایی که در دور مقدماتی حذف می شوند بایستی اردو را ترک نمایند .
6- ورود : عصر روز 2/11/97 - خروج : عصر روز 5/11/97

©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon