رییس فدراسیون نابینایان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون گفت: به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی مسابقات قهرمانی کشور به شکل غیر متمرکز برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: ورزش های نابینایان و کم بینایان به دلیل خاص بودن ورزشکاران نیازمند نگاه های ویژه است لذا برگزاری مسابقات کشوری،باشگاهی شرکت در نمایشگاهها ،برگزاری کلاسهای آموزشی، حضور در نمایشگاهها و .....ازجمله هدفهای حائز اهمیت این فدراسیون همه ساله بوده است.
محمدرضا مظلومی افزود: همه دوست دارند برای پیشبرد امور جامعه نابینایان وکم بینایان کمک کنند اما محدودیت هایی وجود دارد که این شرایط را برای تلاش و فعالیت بیشتر سخت کرده است.
وی با بیان اینکه ساخت و سازها در ورزش نابینایان و کم بینایان نیازمند حمایت های ویژه است، اظهار کرد: مشکل نابینایان وکم بینایان به کل جامعه برمی گردد و نیاز است همه افراد برای رفع مشکلات ورزشی این قشر همکاری کنند.
مظلومی افزود: فدراسیون به عنوان نماینده ورزشکاران نابینا و کم بینا با تمام توان از حق و حقوق آنان در وزارت ورزش و جوانان دفاع می کند.
وی با بیان اینکه فدراسیون برای دستیابی ورزش نابینایان و کم بینایان به جایگاه اصلی خود ، تلاش و جدیت وافر دارد، به برگزاری رقابتهای قهرمانی کشوری تمامی رشته ها به صورت غیر متمرکر به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اشاره و اظهار کرد: امسال مسابقات ورزش نابینایان و کم بینایان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار خواهد شد و تمامی استانها موظفند در این رقابتها شرکت کنند چرا که با هدف کشف استعدادهای این مسابقات را برگزار خواهیم کرد.
مظلومی افزود:در برخی از رشته های ورزشی نابینایان و کم بینایان، توانمند است و خوب کار می کند که این روند باید تداوم یابد.
رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان در ادامه از اضافه شدن دو رشته جدید این فدراسیون خبر داد و گفت: بولینگ و اسکیت رشته‌هایی هستند که قرار است به این فدراسیون اضافه شوند و ما در تلاش هستیم که این دو رشته به خصوص اسکیت را به فدراسیون جهانی معرفی کنیم.
وی در پایان افزود: امروز جامعه‌ ورزش ما نیازمند اخلاق، نوع‌دوستی، همدردی و همنوایی است و ما می‌توانیم الگوی بسیار ارزشمندی برای جامعه‌ ورزش در تمام سطوح باشیم.

©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon