با اهداء سلام
احتراماً ؛ به استحضار می رساند این فدراسیون در نظر دارد دهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور گلبال پیشکسوتان آقایان (بالای 35 سال) را در بهمن ماه سالجاری به مناسبت « بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» با شرایط ذیل در استان مازندران شهرستان بابلسر برگزار نماید .
لذا خواهشمند است به هیئت ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان مربوطه ابلاغ فرمائید ضمن رعایت شرایط ذیل نسبت به اعلام آمادگی و اعزام اقدام نمایند .
1- حداکثر اعضای تیم 8 نفر شامل 6 بازیکن ،یک مربی و یک سرپرست می باشد.
2- ورزشکارانی که در مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان به غیر از ورزشکاران B1 (در دسته های یک و دو و سه) که در اردیبهشت ماه سالجاری برگزار گردید حضور داشتند ، حق شرکت در این دوره از مسابقات گلبال قهرمانی کشور پیشکسوتان را ندارند.
3- افرادی می توانند در این رقابتها شرکت نمایند که 35 سال یا بیشتر داشته باشند . لذا متولدین 1362 و قبل از آن می توانند در مسابقات حاضر شوند . به این منظور در هنگام پذیرش ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی بازیکنان الزامی است .
4- به همراه داشتن معرفی نامه کتبی از اداره کل ورزش و جوانان یا هیئت استان و کارت بیمه ورزشی سال 1397 الزامی است .
5- هر تیم می بایست دارای لباس های متحدالشکل بوده و پیراهن های ورزشی هم رنگ که در جلو و پشت آن شماره های 1 تا 9 به اندازه 20 سانتی نصب شده باشد .
6- تیم ها موظفند تا تاریخ 22/10/97 نسبت به اعلام آمادگی به فدراسیون اقدام نمایند، بدیهی است قرعه کشی و برنامه مسابقات در تاریخ 24/10/97 به استانها ارسال و بعد از آن هیچ تیمی پذیرفته نخواهد شد .
7- ورود : عصر روز 1/11/97 خروج : عصر روز 5/11/97
8- آدرس : بابلسر ، خیابان شهید بهشتی ، سه راه دانشگاه علوم پایه ، انتهای بلوار دانشگاه ، اردوگاه شهید عظیمی
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با آقای ناهیدی به شماره 09119046854 تماس حاصل فرمائید .

©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon