با 12 رأی مجمع، محمود باقرزاده برای 4 سال دیگر رییس هیأت نابینایان و کم‌بینایان خراسان رضوی شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان ، مجمع انتخاب رییس هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان خراسان رضوی امروز 26 آبان ماه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی؛ رییس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان و تنها یک کاندیدا این هیات برگزار شد.


این مجمع که با حضور 15 نفر برگزار شد محمود باقرزاده نامزد ریاست هیات نابینایان و کم‌بینایان توانست با کسب 12 رأی از 15 رای ماخوذه 4 سال دیگر به عنوان ریاست هیأت نابینایان و کم بینایان استان در سمت خود باقی بماند.دیگر نامزد این انتخابات سید رضا حسینی بود که توانست 3 رای را به خود اختصاصا بدهد.

محمدرضا مظلومی رییس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان که به عنوان رییس مجمع در این انتخابات حضور داشته گفت: خوشحالم اعضای مجمع به کسی رأی دادند که همواره رییس من بوده و آمده که در واقع به ورزشکاران این رشته کمک کند و واقعاً فعالیت در این عرصه نیازمند عشق و علاقه می‌باشد.

وی افزود: ورزشکاران نابینا و کم‌بینا افراد خواص جامعه هستند که افراد خواص توجه و بودجه خاص را طلب می‌کند و از خیلی امکانات جامعه محروم هستند و ما باید شرایطی را ایجاد کنیم تا این عزیزان بتوانند به راحتی به این حوزه وارد شوند.

محمدرضا مظلومی ادامه داد: استان خراسان رضوی همواره توانسته افراد بزرگی را در ورزش نابینایان به مسابقات اعزام کند .

مظلومی ادامه داد: امیدوارم بتوانم خدمتگزار خوبی برای بچه‌های نابینا و کم‌بینا باشم و تلاش خود را مضاعف خواهیم کرد تا این ورزش را به جایگاه اصلی خود که صعود در تمامی ورزش‌های بین المللی نابینایان است برسانیم.
محمود باقرزاده نیز در این مجمع به عملکرد خوب هیأت در این مدت اشاره کرد: در پیشبرد اهداف هیأت خوشبختانه توفیقات خوبی از لحاظ کمی و کیفی به ما شده و توانسته‌ایم شهرستان‌های زیادی را به عرصه ورزش نابینایان و کم‌بینایان وارد کنیم.

وی در پایان ضمن تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از اختصاص دادن سالن ورزشی ویژه نابینایان، اظهار کرد: با اختصاص این سالن ورزشی که منبع درآمدی برای هیأت نابینایان و کم‌بینایان شده است شرایط خوبی را برای تیم‌های ورزشی فراهم کرده‌ایم تا بتوانند به خوبی و به دور از استرس به تمرینات خود بپردازند.
وی ادامه داد: از اداره کل ورزش و جوانان استان و نیز فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان خواهشمندیم که همواره ما را در جهت پیشبرد اهداف و رسیدن به افتخارات بیشتر در آینده حمایت و یاری نمایند.


©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon