محمد رضا مظلومی رییس فدراسیون نابینایان وکم بینایان در پیامی، ضمن تبریک و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان نقطه ای عطف در تاریخ ایران گفت: ملت ایران با انقلاب اسلامی، حماسه ای عظیم خلق کردند که تاثیرگذارترین رویداد معاصر جهان بوده و با گذشت 4 دهه از عمر پر افتخار و با برکت انقلاب، پرتوافشانی آن روز به روز بیشتر می شود.
مظلومی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی که مرهون رهبری‌های مدبرانه حضرت امام خمینی(ره)، حضور یکپارچه مردم متدین و آموزه‌های پویای اسلام ناب بوده است، تأثیر فراوانی بر تحولات داخلی، منطقه‌ای و جهانی داشته و موفقیت ها و دستاوردهای متعددی در عرصه های مختلف نصیب میهن ایران اسلامی شده که برگرفته از روحیه استقلال طلبی و استکبارستیزی مردم همیشه در صحنه است. این ایام را که یادآور روزهای سرنوشت ساز برای ملت ایران است و در نتیجه ی ایثارگریها و جانفشانی های شهدای گرانقدر ایران اسلامی حاصل شده، گرامی می داریم.
مظلومی تصریح کرد: ما بر آنیم تا با توکل به خداوند منان و اتکا به قابلیت های درونی به مدد سرمایه های انسانی متعهد، کارآزموده و کارآمد، موفقیت های بیشتری را در عرصه ورزش نابینایان وکم بینایان کسب نماییم.
رییس فدراسیون نابینایان وکم بینایان در پایان گفت:این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است که بدانیم عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون شهدای گرانقدر و عزیزانی هست که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.

اینجانب فرارسیدن ایام غرور آفرین و شکوهمند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و به ملت شریف ایران و جامعه ورزش کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم و موفقیت بیش از پیش ایران اسلامی را ار خداوند منان خواهانم و امیدوارم که این انقلاب، تا انقلاب حضرت مهدی (عج) منجی عالم بشریت مستدام بماند.

©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon