در جلسه ای که صبح امروز در سازمان بهزیستی کل کشور با حضور مسئولین فدراسیون نابینایان و کم بینایان و سازمان بهزیستی برگزار شد، محمد رضا مظلومی ضمن تشریح فعالیت های انجام گرفته در حوزه ورزش نابینایان وکم بینایان اظهار داشت: با توجه به اهمیت نقش ورزش و توانبخشی در بهبود شرایط نابینایان وکم بینایان ، به طور قطع مشارکت سازمان بهزیستی در امر ورزش افراد دارای معلولیت بسیار مؤثر خواهد بود.
دکتر شجیعی معاونت محترم توسعه ومنابع انسانی سازمان بهزیستی کل کشور در این نشست خداپسندانه گفت : ضمن ابراز خرسندی در جهت پیشبرد اهداف ورزشی جامعه نابینایان وکم بینایان افزود: حمایت افراد با معلولیت چه در امر ورزش های نابینایان و کم بینایان و چه در سایر رشته های دارای معلولیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به طور قطع، مشارکت سازمان بهزيستي با این فدراسیون نقطه عطفی است در رشد و استعدادیابی بیش از پیش و رفع مشکلات بالقوه این فدراسیون.
وی افزود: يکي از نشانه هاي مثبت توجه اين سازمان به مسأله ي ورزش نابینایان وکم بینایان اقدام در جهت سهولت امر برگزاری اردوها، ارتقاء سطح کمی و کیفی کلاسهای آموزشی ،توانمندسازی برگزاری مسابقات، نیز کمک به هیاتهای استانی این فدراسیون از طریق اداره کل سازمان بهزیستی مستقر در استانها جهت هرچه بهتراجرایی شدن امورات مختلف این جامعه هدف از اولویت های اصلی سازمان بهزیستی کل کشورمیباشد.
دکنر رحیمی شیخ عضو هیات رییسه فدراسیون نابینایان وکم بینایان با ابراز خشنودی از برگزاری این نشست به منظور آغاز همکاری های آتی گفت: امیدواریم در پی گزارشات مرسوله گزارش گیری هایی منظم توسط سازمان بهزیستی و فدراسیون، بر کیفیت اجرای امور نظارت دقیق بر مشکلات جامعه نابینایان وکم بینایان داشته تا بتوانیم نسبت مشارکتهای لازم در بهبود امور و تقویت ساختارها در امر ورزش نابینایان وکم بینایان صورت پذیرد.
کاوه عزیزی ذی حسابی و عضو هیات رییسه فدراسیون نابینایان وکم بینایان با بیان اهمیت انعقاد این همکاری مشترک اظهار داشت: این تفاهم‌نامه همکاری باهدف ارتقا توانمندسازی افراد دارای مشکلات بینایی اقدامی است بسیار مهم و ارزشمند.

©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon