صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون نابینایان وکم بینایان بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان ، ،دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه دکتر طاهریان نایب رئیس، دکتر نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک ۲۰۲۰، کیکاووس سعیدی خزانه دار، رضا رحیمی عضو هیئت اجرایی، دکتر غلامحسین شعبانی مشاور رئیس کمیته ملی المپیک امروز سه شنبه ۲۷ فروردین از فدراسیون نابینایان وکم بینایان بازدید و به گفت و گو با مسئولان فدراسیون نابینایان وکم بینایان پرداختند.
محمد رضا مظلومی رییس فدراسیون نابینایان وکم بینایان در ابتدا ضمن ارائه گزارشی از فرآیند فعالیت‌های فدراسیون در سال 97 و رشد صد درصدی در امر مدال آوری پرداخت و سپس با اشاره به مشکلات وبحران اعزام ها در سال پیش رو با توجه به تعدد رشته های این فدراسیون تاکید کرد.
سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک پس از شنیدن توضیحات محمد ضا مظلومی اظهار کرد: من دستان شما عزیزان را می‌بوسم و تکریم می‌کنم، بزرگی و مناعت طبع و کرامت و شخصیت شما به گونه‌ای است که به حداقل‌ها قانع هستید. ما موظفیم به شما کمک کنیم. هیچ منتی هم بر شما نیست؛ چرا که شما بر گردن ما حق دارید. همه‌ مدیران در سطوح مختلف کشور باید به جامعه‌ نابینایان در کشور توجه کنند. امیدوارم پاکی، صفا و صمیمیت شما در همه ورزش کشور تسری پیدا کند. امروز جامعه‌ ورزش ما نیازمند اخلاق، نوع‌دوستی، همدردی و همنوایی است و شما می‌توانید الگوی بسیار ارزشمندی برای جامعه‌ ورزش در تمام سطوح باشید. وظیفه‌ وزارت ورزش در حوزه‌ شما قطعا دو صد چندان بیشتر از بقیه خواهد بود. ما به فدراسیون جانبازان و نابینایان توجه ویژه می‌کنیم.
مظلومی، رییس فدراسیون نابینایان و کم‌ بینایان طی سخنانی کوتاه گفت: از این‌که ما نابینایان را دیدید، تشکر می‌کنم. امیدوارم همه‌ مسوولان ما را ببینند. ورزش نابینایان قبل از انقلاب در دل فدراسیون جانبازان و معلولان قرار داشت و در سال 78 استقلال یافت، اما متاسفانه در طول 15 سال گذشته هیچ امکانات خاصی به ما اختصاص داده نشد.
در پایان این جلسه به رسم یادبود هدیه ای به مجموعه فدراسیون نابینایان وکم بینایان اهدا گردید.

©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon