مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان یزدبا حضور محمدرضا مظلومی، رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان کشور و مسعود شریعتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در یزد برگزار شد.

مسعود شریعتی در این مراسم گفت: هیات های ورزشی در سال 97 برنامه های خوبی داشتند و با توجه به برنامه خوب دولت و مجلس در زمینه ارزش افزوده که ورزش را زنده کرد ما نیز در استان یزد سعی کردیم اعتبارات و بودجه های عمرانی رشد خوبی داشته باشیم.

وی افزود: در دو سال گذشته پروژه های خوبی داشتیم که تکمیل سالن ورزش نابینایان در سالن لاله از جمله اقدامات ما است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: مجموعه ورزشی لاله الان اعتباری پیشنهادی سال 95 داشتیم که 500 میلیون گذاشتیم و الان سعی داریم با همکاری خیرین تمام کنیم.

شریعتی ادامه داد: 70 خیر در سال گذشته در سطح استان به پروژه های عمرانی ورزشی کمک کردند که یک خیر نیز تکمیل سالن نابینایان را پیشنهاد داده است که امیدواری سال 98 تمام شود.

وی افزود: برنامه توسعه فراگیر نابینایان را در استان داریم و انتظار داریم بر اساس آمار بهزیستی همه افراد تحت پوشش در هیات حضور پیدا کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: باید در بحث عمومی کردن برنامه ها و جشنواره های مختلف برنامه ریزی داشته باشیم تا توسعه کمی ورزش را پیش ببریم.


©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon