🔷 برنده ایرانی جایزه شجاعت کمیته بین المللی پارالمپیک گفت: کسب این عنوان یکی از تاثیرگذارترین رویدادها در زندگی‌ام به شمار می‌رود که باید این انرژی را به تمام ورزشکاران این حوزه در کشور منتقل کنم.

🔷 الهه قلی‌فلاح که موفق شد جایزه شجاعت کمیته بین‌المللی پارالمپیک را در مراسمی که در شهر بن آلمان برگزار شد از آن خود کند، اظهار داشت: کسب این عنوان یکی از تاثیرگذارترین رویدادها در زندگی‌ام به شمار می‌رود. این انرژی و حسی که اکنون دارم را باید به تمام ورزشکاران این حوزه در کشور منتقل کنم تا بتوانیم در آینده شاهد تکرار این عنوان باشیم.

🔷 وی ادامه داد: من مسیری را که تا کنون طی کرده‌ام، با انرژی و قدرت بیشتری ادامه خواهم داد تا بتوانیم این افتخار را بار دیگر به خانواده پارالمپیک و ورزشکاران نابینا و کم‌بینای کشورمان برسانیم.

🔷 قلی‌فلاح درباره حضور خود در مسیر موفقیت کنونی و انتخاب پارااسکی، عنوان کرد: من در مسابقات قهرمانی کشور دوومیدانی که شرکت کرده بودم، توسط مربیان استعدادیابی شدم و در اردوی یک هفته‌ای که توسط کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون برگزار شد، شرکت کردم تا آموزش‌های لازم درباره اسکی را ببینم.

🔷 وی افزود: یک ماه بعد، به مسابقات قهرمانی جهان در آلمان اعزام شدم و سپس در بازی‌های پارالمپیک زمستانی شرکت کردم. این افتخار را نیز داشتم که به عنوان نخستین زن ایرانی، پرچمدار کاروان اعزامی به این رقابت‌ها باشم.

🔷 برنده جایزه شجاعت کمیته بین المللی پارالمپیک خاطر نشان کرد: وقتی مسئولان و ورزشکاران نابینا و کم‌بینا به توانمندی و ظرفیت‌های خود باور پیدا کردند، موفقیت‌های مختلفی در این حوزه به دست آمد که در سال‌های اخیر نمود داشته است. این اتفاق اگر با حمایت مسئولان ادامه یابد، شاهد اتفاقات و موفقیت های بیشتری خواهیم بود.

🔷 الهه قلی‌فلاح با تشکر از خانواده، کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون مربوطه، خانم سلطانی (راهنمای تخصصی‌اش) و تمام کسانی که وی را در این مسیر همراهی کرده‌اند، ابراز امیدواری کرد که با همکاری و وحدت بیشتر در ادامه مسیر، شاهد توفیقات بیشتر ورزش پارالمپیک در آینده باشیم.

©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon