در اقدامی خیرخواهانه از سوی بازیکن تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان هزینه‌های ازدواج این بازیکن به آزادی یک زندانی بدهکار اختصاص یافت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان و کم بینایان، بهزاد زاد علی اصغر عضو تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان که قرار بود چند ماه دیگر مراسم ازدواج خود را برگزار کند در یک عمل خیرخواهانه هزینه ازدواج خود را به یک زندانی بدهکار اختصاص داد.
وی در باره این عمل خیرخواهانه خود گفت: به خاطر نامناسب بودن شرایط خانواده این زندانی و مشکلاتی که پیش روی آنها بود در شرایط کنونی با موافقت همسرم تصمیم گرفتیم در ماه مبارک رمضان هزینه‌های ازدواج خود را صرف آزادی این زندانی اختصاص دهیم تا شاید مشکلاتی که فراروی خانواده این زندانی است مرتفع کنیم. امیدوارم که با این عمل خیرخواهانه مشکلات خانواده این زندانی را تا حدودی حل کرده باشیم.
زادعلی اصغر 32 ساله به «مسی فوتبال نابینایان» معروف است؛ گل انفرادی و دیدنی این بازیکن به مراکش در بازی‌‌های پارالمپیک که پس از دریبل تمامی بازیکنان حریف و درنهایت با ضربه‌ای زیبا به ثمر رسید، باعث شد تا رسانه‌های معتبر جهان این لقب را به او بدهند.
وی در سال گذشته نیز به همراه تیم ملی فوتبال 5 نفره کشورمان و با نائب قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو شد، او در این رقابت‌ها برای دومین بار عنوان آقای گلی مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرد.

©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon