مجمع انتخاب رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان هرمزگان با حضور امیاری مدیر کل ورزش و جوانان این استان و معاون امور ورزشی و اعضای این مجمع برگزار و رییس هیات این استان با رای اعضای مجمع در سمت خود ابقا شد.
مجمع عمومی نابینایان و کم بینایان هرمزگان برای انتخاب رییس هیات استان در سالن نشست‌های اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و از مجموع ۱۵ رای اعضای این مجمع، ۱۴ رای به محمد جاودان تنها کاندیدای این دوره از مجمع تعلق گرفت و یک رای نیز ممتنع اعلام شد.
بر این اساس محمد جاودان روز چهارشنبه باکسب ۱۴ رای به مدت ۴ سال سکان هیات نابینایان و کم بینایان استان را برعهده گرفت.
رییس هیات نابینایان و کم بینایان هرمزگان در ادامه این نشست از این هیات به عنوان خانواده عیال‌وار نام برد که در رشته‌های مختلف آقایان و بانوان فعالیت دارند.

محمد جاودان افزود: از سال ۹۴ که این هیات را به دست گرفته‌ام تنها ۳ مربی و یک داور در استان فعالیت داشتند که درحال حاضر این تعداد به ۱۸ مربی و داور افزایش یافته و ۱۷۵ ورزشکار بیمه شده و ۱۰۰ نفر نیز ورزشکار غیربیمه عضو هیات نابینایان و کم بینایان استان هرمزگان هستند.
وی، راه‌اندازی هیات‌های میناب، رودان در همین مدت اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری و مسابقات داخلی استان و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف را از جمله فعالیت‌های هیات نابینایان و کم بینایان هرمزگان استان ذکر کرد.
رییس هیات نابینایان و کم بینایان هرمزگان از جمله مشکلات این هیات به پراکندگی مربیان و ورزشکاران و کمبود امکانات از جمله سالن های ورزشی اشاره کرد و خواستار در اختیار گذاشتن زمینی مناسب از سوی اداره کل ورزش و جوانان برای ساخت سالن‌های ورزشی شد.
محمودرضا امیاری، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در راستی این پیشنهاد گفت: در اختیار قرادادن زمینی مناسب برای ساخت و ساز سالن‌های چند منظوره هیات نابینایان و کم بینایان استان نیاز به پیگیری و همکاری دستگاه‌های مرتبط از جمله استانداری و مسکن و شهرسازی دارد.

©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon