مجمع عمومی سالیانه فدراسیون نابینایان وکم بینایان، صبح امروز (یکشنبه) به صورت وبینار در سالن سلمان فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان ،در ابتدای این مجمع که با حضور دکتر مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک،علی رضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونها ،محمد رضا مظلومی رییس فدراسیون ،اکبر حسین زاده دبیر ،علی اصغر هادی زاده نایب رییس ،فائزه توسلی نایب رییس بانوان ،کاوه عزیزی ذی حسابی و سایر اعضای مجمع به صورت کنفرانس اینترنتی برگزار شد، دکتر علی نژاد با شمارش هیات های حاضر در سومین مجمع سالیلانه فدراسیونها به صورت وبینار رسمی بودن مجمع را اعلام کرد.
در ادامه ارِائه گزارش عملکرد سال 98 و سال 99 تاکنون توسط مشاور عالی فدراسیون آقای هادیزاده ارائه گردید.
سپس گزارش حسابرس، خزانه‌دار و بازرس ارائه شد که تمام گزارش‌ها با رای مثبت اعضای مجمع همراه بود.
در ادامه نیز روسای هیئت‌ها مسائل خود را مطرح کردند.
محمد رضا مظلومی رییس فدراسیون توضیحاتی در خصوص جلسات هیات رییسه وتعدد این جلسات و شرایط استانها و بودجه های واریزی به استانها ، همچنین پاسخ گویی به سوالات مطرح شده از سوی استانها پرداخته و شفاف سازی کرد.
دکتر مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، از فدراسیون نابینایان به عنوان فدراسیون چند رشته ای با خاصیت خاص و ویژه نام برد و گفت :تنوع رشته ها باعث تنوع تکنیکی ، تنوع دیدگاهها و جذب سلایق بیشتر میشود.
علی نژاد در ادامه از فدراسیون نابینایان و کم بینایان به عنوان فدراسیون موفق نام برده و گفت : این فدراسیون هم از نظر تکنیکی و هم از نظر مالی از شرایط خوبی برخوردار است و نیز گزارش حسابرسی خوب ومطلوبی ارائه گردید که این خود جای تشکر دارد.
این مقام مسئول تاکید بر ذخیره مالی فدراسیون کرده و افزود : این فدراسیون نه تنها بدهی نداشته بلکه ذخیره مالی نیز داشته و این نشان از مدیریت مالی مجموعه است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص کسب جایگاه سوم رقابتهای جاکارتا اشاره کرده و گفت : قطعا فدراسیون نابینایان وکم بینایان نقش به سزایی در کسب این جایگاه داشته که اگر ما بخواهیم جایگاه مطلوبی به دست آوریم فدراسیون نابینایان میبایست نقش خود را ایفا نماید،لذا این فدراسیون اهمیت ویژه ای برای وزارت ورزش و جوانان داردو ماامیدواریم با هم افزایی شرایط بهتری را برای عزیزان نابینا که از نعمت الهی بینایی بی بهره میباشند داشته باشیم.
علی نژاددر ادامه از خسروی مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیونها خواست تا استان به استان در خصوص زمین چمن و نیز دفتر کار برای استانهایی فاقد مجوعه اداری میباشند پیگیری و به صورت ویژه نتایج را اعلام نمایند ،که چرا عملیانی نشده است تا اقدامات لازم انجام شود .
وی تاکید کرد : طبعا اگر دستوری داده میشود میبایست کار انجام گیرد و اگر موانعی وجود داردرفع گردد.
علی نژاد در پایان ضمن ابراز رضایت از این مجموعه ، نابینایان را در عرصه ورزش به عنوان فدراسیون ارزشی و عبارتی نام برده واز زحمات ریاست فدراسیون در طیف زمانی مدیریتی تشکر و قدردانی به عمل آورد.

©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon