با حضور محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان ، حسین بریمانی سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع، انتخابات هیات ورزش های نابینایان مازندران برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان و کم بینایاان ،ابوطالب باقری بعنوان تنها کاندیدای انتخابات هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان مازندران با کسب 15 رای از 15 رای ماخوذه توانست رای اعتماد اعضای مجمع را کسب کند و برای 4 سال دیگر در راس این هیات قرار گیرد.
محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان در این مجمع، با تبریک به آقای باقری گفت : مسئولیت سنگینی بعهده رئیس هیات قرار گرفته که امیدواریم همه ی اعضای مجمع و مسئولان استان برای موفقیت آقای باقری و توسعه ورزش های نابینایان پای کار باشند.
وی افزود؛ کرونا شرایط سختی برای ورزش کشور بوجود آورد اما این مشکل در ورزش های نابینایان تا حدودی حاد تر است و سعی کردیم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برخی از کلاس ها و ورزش ها را پیگیری کنیم.
رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان با اشاره باینکه حدود یک درصد جامعه را نابینایان و کم بینایان تشکیل می دهند بیان داشت؛ فراهم کردن امکانات و زیرساخت های ورزش های نابینایان کاری دشوار و هزینه بر است که امیدواریم شاهد حمایت همه ی مسئولان برای کمک به ورزش و سلامت جامعه هدف باشیم .
حسین بریمانی نیز در این مجمع ضمن تمجید از توانمندی ورزشکاران نابینایان و کم بینایان استان گفت : سال گذشته 15 تیم از استان مازندران در رقابت های مختلف حضور داشتند که افتخارات خوبی هم برای استان کسب کردند.
سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان افزود؛ 50 مدال کشوری، 5 مقام تیمی، 2 دعوت به تیم ملی و برگزاری کلاس های مختلف آموزش داوری و مربیگری بخشی از فعالیت ها و افتخارات کسب شده توسط ورزشکاران این هیات بود که جا دارد از آقای باقری و همکاران ایشان بدلیل تلاش ها و عملکرد قابل توجه تقدیر شود.
وی ظرفیت ورزشی مازندران را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد؛ با هماهنگی و هم افزایی همه ی مسئولان ورزش استان و فدراسیون محترم شاهد توسعه بیش از پیش ورزش نابینایان در استان باشیم.

©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon