دشتی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: مسابقات آمادگی جسمانی نابینایان و کم بینایان کشور به صورت غیر حضوری برگزار می شود.
حسین دشتی، رئیس هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی نابینایان و کم بینایان گفت: امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا و شرایط ویژه نابینایان و کم بینایان مسابقات کشوری به صورت حضوری برگزار نمی شود و تمامی آن به صورت غیر حضوری است.

وی افزود: این دوره از مسابقات با تصمیم فدراسیون به صورت غیر حضوری و با فیلم برداری و ارسال فیلم ها است که در رشته های مختلف برگزار می شود.

دشتی بیان کرد: رشته های این دوره از مسابقات دراز و نشست، برپی و طناب زنی است که علاقمندان برای شرکت در مسابقات ثبت نام کرده اند و به صورت استانی برگزار می شود و فیلم های شرکت کنندگان نیز به فدراسیون ارسال می شود.

وی گفت: در این دوره از مسابقات 18 مرد و 18 زن شرکت کردند که به منظور ارائه آمادگی جسمانی از آنها تست گرفته شد و در مسابقات شرکت کردند.

رئیس هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان بیان کرد: پس از ارسال فیلم ها به فدراسیون نابینایان و کم بینایان، مسابقات داوری و نفرات برتر انتخاب می شود و کاملا این دوره از مسابقات به صورت غیر حضوری است.

©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon