در ادامه حضور غلامرضا ابراهيمى دبيرکل کميته ملى پارالمپيک از اردوى آماده سازى تيم هاى اعزامى به بازيهاى پاراآسيايى 2010 گوانگجو، امروز صبح به اردوگلبال زنان و مردان رفت.
به گزارش روابط عمومى فدراسیون نابینایان وکم بینایان به نقل از روابط عمومی کميته ملى پارالمپيک ؛ در اين بازديد ابتدا از اردو گلبال زنان در محل ورزشگاه شهيد محبى بازديد کرد رقيه فاتحى مربى تيم به ارائه گزارشى در خصوص آمادگى ورزشكاران و مسابقات تورنمنت آنها در سوئد پرداخت سپس ابراهيمى اعلام نمود در تفکر کميته ملى پارالمپيک هيچ تفاوتى بين آقايان و بانوان نمى باشد و همه رشته ها البته با توجه به پتانسيل و ظرفيت و توان شان به يک ميزان توجه مى شود ولى منطق حکم مى کند که تيم هايى که اميد به موفقيت و کسب مدال دارند توجه بيشترى داشته باشيم چراکه در اين بازيها نوع و رنگ مدال مطرح مى باشد.
ابراهيمى افزود : مادر بحث مدال اورى بانوان بسيار خوشبين هستيم و بانوان ما در کل کاروان جايگاه ويژه اى دارند بنا براين همت اراده، انگيزه و خواستن فراتر از همه چيز مى باشد . پس از آن از اردو گلبال آقايان در همان محل بازديد کرد و خطاب به گلباليست هاى آقايان نيز افزود شعار کميته کار و تمرين سخت، مسابقه آسان بنابراين مشکلات هميشه وجود دارد و ما بايستى بر مشکلات غلبه کنيم و آن را به حد اقل برسانيم و هميشه به جنبه مثبت هرچيزى توجه داشته باشيم .
در پايان اين ديدار دبيرکل کميته ملى پارالمپيک کشورمان ضمن آرزوى موفقيت براى همه ورزشکاران اعلام کرد بتوانيد از نام و اعتبار کشورعزيزمان در مسابقات پارآسيايى دفاع کنيد.

©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon