مراسم بدرقه کاروان 158 نفره پاراآسیایی کشورمان اعزامی به گوانگژو عصرامروز در فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می گردد .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان و کم بینایان این مراسم که با حضور مسئولین و معاونین سازمان تربت بدنی و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و نیز با حضور محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین ، غلامرضا ابراهیمی دبیر کل کمیته پارالمپیک و دکتر محمد اسد مسجدی –سرپرست فدراسیون نابینایان و کم بینایان اعزامی به این رقابتها برگزار خواهد شدکه از ساعت 3 آغاز می گردد .
گفتنی است در این مراسم محمودخسروی وفا ضمن بیان سخنانی مبنی بر تاکید موفقیت های تیم های اعزامی مراسم نوحه خوانی و مرثیه سرایی کاروان محرم نیز با حضور مداحان اهل بیت ( ع ) برگزار و سپس با برپایی نماز جماعت مغرب و عشاء و صرف شام پایان می پذیرد .
شایان ذکر است تیم های اعزامی در رشته های تیر و کمان ، تیر اندازی ، بوچیا ، تنیس با ویلچر ، قایقرانی ، والیبال نشسته ، دوچرخه سواری ، تنیس روی میز ، فوتبال 7 نفره ، شنا ، وزنه برداری ، دوو میدانی میباشد.
پرچم دار کاروان پار آساییرا سید شهاب الدین بصام تباربه عهده دارد که محمد رضا مظلومی به نمایندگی از فدراسیون نابینایان و کم بینایان وی را همراهی می کند.
در نخستین بازیهای پاراآسیایی 66 ورزشکار نابینا و کم بینا در رشته های جودو ، دو و میدانی ، دوچرخه سواری دو نفره ، گلبال ( آقایان و بانوان ) ، شنا و فوتبال پنج نفره حضور می یابند .
ناگفته نماند کاروان ورزشی پارالمپیکی کشورمان روز پنج شنبه تهران را به مقصد گوانگژو ترک خواهد کرد و این رقابتها از 21 آذر لغایت 29 آذر در گوانگجو (چین) انجام می پذیرد .


©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon