برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران طی مراسمی ساعت 4:30دقیقه به وقت محلی در دهکده بازی های پاراآسیایی 2010 گوانگژو روز گذشته انجام گرفت که طی مراسمی حضور تیم ایران در اولین دوره بازی های پاراگوانگژو یی اعلام گردید .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان در این مراسم که با حضور نمایندگان کشورمان صورت گرفت ابراهیمی دبیر کل کمیته پار المپیک جمهوری اسلامی ایران طی یک سخنرانی ورود تیم و کاروان محرم را اعلان و برای همه ورزشکاران و مربیان آرزوی بازی جوانمردانه توام با موفقیت نمود .

ضمنا" کاروان اعزامی به اولین دوره بازی های پارآسیایی 2010 گوانگژو پس از 7ساعت و 40 دقیقه در ساعت 2:30 دقیقه بامداد به وقت محلی (ساعت22 به وقت تهران ) روز جمعه وارد کشور چین شد.
لازم به ذکر است اولین دوره بازی های پارآسیایی با حضور 3 هزار ورزشکار از 41 کشور آسیایی در 19 رشته ورزشی برگزار خواهد شدو تیم های ملی جودو،دوو میدانی،گلبال آقایان وبانوان ،دوچرخه سواری دو نفره ،شنا و فوتبال 5 نفره از فدراسیون نابینایان وکم بینایان در این رقابتها حضور خواهند یافت که این رقابتها از روز دوشنبه نخستین روز این مسابقات آغاز خواهد شد.

©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon