معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدنى صبح امروز با حضور در جمع ورزشكاران معلول و جانباز و نابیناحاضر در اولين دوره بازى هاى پاراآسيايى گفت: شما ورزشكاران جانباز و معلول و نابینا با رشادت ها و دلاورى هاى خود در عرصه مسابقات بين المللى نماد و الگويى از يك پهلوان و قهرمان راستين هستيد.
به گزارش روابط عمومى فدراسیون نابینایان وکم بینایان به نقل از پایگاه خبری ورزش ایران، دكتر سعيدلو كه براى حضور در افتتاحيه بازى هاى پاراآسيايى گوانگجو به چين سفر كرده است در جمع ورزشكاران جانباز و معلول اظهار داشت: شما الگو و نماد يك قهرمان واقعى هستيد و به رغم معلوليتى كه داريد با عزمى راسخ و استوار وارد عرصه مسابقه و مبارزه مى شويد و جداى از مقام و نتيجه اى كه بدست خواهيد آورد حركت شما براى ما بسيار ارزشمند است.
وى افزود: زمانى كه شما با اين شرايط به رقابت با ساير ورزشكاران مى پردازيد و با تعصب و غيرت مثال زدنى براى اهتزاز پرچم ايران با تمام وجود رقابت مى كنيد، اعتماد و خودباورى را براى نسل جوان و نوجوان كشورمان به ارمغان مى آوريد تا انها با الگو گرفتن از شما به سمت ورزش حركت كنند.
وى ادامه داد: خوشبختانه موفقيت هاى ورزش ايران و درخشش قهرمانان ما در بازى هاى آسيايى باعث ايجاد روحيه سالم و اعتماد به نفس براى همه ورزشكاران شده و من اطمينان دارم كه شما عزيزان جانباز و معلول نيز در اولين دوره بازى ها سربلند و سرافراز خواهيد بود. البته از نظر ما شما همين امروز هم قهرمان و پهلوان هستيد.
دكتر سعيدلو با اشاره به ايام محرم اظهار داشت: در ايام عزادارى حضرت حسين (ع) هستيم و شما با توكل به سالار شهيدان ضمن نشان دادن فرهنگ اصيل ايرانى و اسلامى نمادى از دوستى و همكارى با ساير ورزشكاران حاضر در اين بازى ها خواهيد بود

©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon