کاروان ورزشی نابینایان و کم بینایان ایران در اولین دوره بازیهای پاراآسیایی گوانگژو با کسب 4 مدال طلا، 7 نقره و 9 برنز نقش عمده ای در موفقیت کاروان ورزش ایران در این مسابقات ایفا کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان و کم بینایان، در این رقابتها وحید کشتکار شناگر خلاق کشورمان با کسب یک مدال طلا،2 نقره و 2 برنز و مجموع 5 مدال نقش پر رنگی در درخشش ورزش نابینایان و کم بینایان ایران در این رقابتها داشت.
محمد دلیری حیدرآبادی با کسب یک مدال برنز ششمین مدال تیم ملی شنا را به دست آورد.
اما تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان ایران هم 2 مدال طلا توسط سعید رحمتی و حمزه ندری، 2 مدال نقره توسط هانی عساکره و حامد علیزاده و 2 مدال برنز به وسیله محمد علی شنانی وسید امیر میرحسن نتاج و مجموع 6 مدال کسب کرد که این یک موفقیت بزرگ برای جودوکاران نابینایان و کم بینایان کشورمان محسوب می شود.
تیم ملی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان ایران در گوانگژو یک مدال طلا توسط سید عرفان حسینی، 2مدال نقره توسط حسن عسگری و احمدرضا کاظمی و 2 مدال برنز هم توسط علی الهی و سجاد نیک پرست و مجموع 5 مدال به دست آورد.
در گلبال هم ، تیم ملی مردان و تیم ملی بانوان هر کدام یک مدال برنز و مجموع 2 مدال به دست آوردند.
و بالاخره تیم ملی فوتبال نابینایان هم یک مدال نقره کسب کرد.
بدین ترتیب کاروان ورزش نابینایان و کم بینایان کشورمان در بازهای پاراآسیایی گوانگژو با کسب 6 مدال در شنا، 6 مدال در جودو، 5 مدال در دو و میدانی ، 2مدال در گلبال و یک مدال در فوتبال و ومجموع 20 مدال و با عملکرد 4 مدال طلا، 7 نقره و 9 برنز با موفقیت هرچه تمامتر در این رقابتها به کار خود پایان داد.

©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon