كاروان ورزشكاران جانباز و معلول ايران موسوم به ''''''''محرم'''''''' كه با كسب 80 مدال به كار خود در بازي‌هاى پاراآسيايى گوانگ‌جو پايان داد، در نامه‌اى به مقام معظم رهبرى، افتخارهاى كسب شده را تقديم ايشان كردند.


به گزارش روابط عمومى فدراسیون نابینایان وکم بینایان متن كامل نامه كاروان محرم به مقام معظم رهبرى را در زير مي‌خوانيد:
محضر مبارك رهبر عزيز و بزرگ جانباز انقلاب اسلامى
فرزندان جانباز و معلول شما از شهر گوانگ‌جو محل برگزارى مسابقه‌هاى پاراآسيايى، خالصانه‌ترين درودها و سلام‌ها را به پيشگاه پدر مهربان، ولى فرزانه و ورزش‌دوست خويش تقديم مي‌دارند.
كاروان فرهنگى ورزشى محرم با قلبى آكنده از عشق به سرور و سالار شهيدان كربلا با شعار «توكل، توسل، تلاش، افتخار» در اين دوره از مسابقه‌ها شركت و سرافرازانه و با اقتدار موفق به كسب هشتاد مدال و احراز رتبه چهارم قاره كهن آسيا گرديد و عملكردى درخشان در عرصه مسابقه‌هاى ورزشى به جاى گذارد.
يقينا كسب اين موفقيت‌ها در سايه دعاى خير حضرتعالى، امت ميهن‌ اسلامي‌مان و توجهات ويژه رييس جمهور محبوب و انقلابى،‌ دكتر احمدى نژاد و عنايت نمايندگان كوشاى مجلس شوراى اسلامى است.
خاضعانه اين پيروزي‌هاى درخشان و افتخارات ارزشمند را به محضر رهبر عزيزتر از جان و مردم مسلمان و انقلابى ايران به ويژه خانواده‌هاى معظم شهدا و ايثارگران والامقام، اهدا و نثار مي‌كنيم. اميد كه مقبول افتد.

©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon