در ششمین روز از مسابقات جهانی دوومیدانی معلولان در نیوزیلند احمدرضا کاظمی، دونده کم بینای کشورمان توانست در ماده دوی 200 متر به مدال برنز دست پیدا کند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان و کم بینایان، مسابقات جهانى دوومیدانى معلولان که از روز دوم بهمن‌ماه در ورزشگاه "کویین الیزابت پارک" کرایست چرچ نیوزلند آغاز شده بود، امروز پنجشنبه با رقابت ورزشکاران در مواد مختلف پیگیری شد.
احمدرضا کاظمی، دونده کم بینای کشورمان امروز در فینال مسابقات دوومیدانی به مصاف حریفان جهانی خود رفت. او که در کلاس T13 ماده دوی 200 متر روی پیست مسابقات جهانی حاضر شده بود، با ثبت رکورد 23 ثانیه و 46 صدم ثانیه بعد از ورزشکارانی از روسیه و عراق عنوان سوم و مدال برنز این ماده را به خود اختصاص داد.
در این ماده "آلکسی لابژین" از روسیه در 22 ثانیه و 49 صدم ثانیه از خط پایان گذشت و مدال طلا را برگردن آویخت. "حسین خادم" از عراق نیز با رکورد 22 ثانیه و 82 صدم ثانیه به مدال نقره کلاس T13 ماده 200 متر مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان دست یافت.
کاظمی در بازیهای پاراآسیایی گوانگژو و در ماده 400 متر به مدال نقره دست یافته بود.
پیش از این تیم کشورمان توسط جواد حردانی (پرتاب نیزه - نقره و پرتاب دیسک - برنز)، جلال خاکزادیه (پرتاب دیسک - برنز) و فرزاد سپهوند (پرتاب دیسک - برنز) به چهار مدال در مسابقات جهانی معلولان نیوزلند دست یافته بود که با مدال امروز کاظمی، جمع مدال‌های ورزشکاران کشورمان در این رقابت‌ها به پنج مدال رسید.
اما سیدعرفان حسینی دیگردوومیدانی کار کم بینای کشورمان و قهرمان پرتاب نیزه بازیهای پاراآسیایی گوانگژو روز شنبه آینده با حریفان قدرتمند خود به رقابت خواهد پرداخت.

©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon