دارنده تنها سهمیه بانوان نابینای ایران در رقابتهای پارالمپیک لندن گفت: امیدوارم که بتوانم با کسب مدال نماینده شایسته ای برای زنان نابینای ایرانی در لندن باشم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان و کم بینایان، "هاجر تکتاز" پرتابگر وزنه تیم ملی دو و میدانی بانوان نابینای کشورمان با بیان این مطلب اظهار داشت: گرچه در پارالمپیک همه مدعیان در این رشته حضور دارند و همه برای رسیدن به مدال گام به میدان خواهند گذاشت ولی در نهایت تلاش خود را به کار می گیرم که دست پر به ایران برگردم.


وی در خصوص وضعیت فعلی خود گفت: بلافاصله بعد از اتمام رقابتهای جهانی آنتالیای ترکیه تمرینات اختصاصی خود را در ورزشگاه هرندی تهران آغاز کردم و حدود 2 ماه است که طبق یک برنامه مدون و تنظیم شده تمرین می کنم.


دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی اذعان داشت: قبل از حضور در مسابقات جهانی آنتالیا اردوها و تمرینات فشرده و خوبی داشتیم ولی در حال حاضر به طور اختصاصی تمرین می کنم تا انشاءا... با برنامه ای که از سوی فدراسیون نابینایان و کم بینایان تدوین شده، بتوانم در اردوهای منظم تیم ملی حضور فعالانه داشته باشیم.
وی در خصوص افتخارات خود گفت: من دارای 22 مدال طلا،3 نقره و یک برنز مسابقات قهرمانی کشور هستم. در سال 1385 در مسابقات آسیایی 2 مدال نقره کسب کردم و بالاخره در رقابتهای جهانی آنتالیا که 2 ماه قبل برگزار شد با کسب مدال برنز موفق به اخذ سهمیه پارالمپیک لندن شدم.

©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon