جناب آقای
مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان

تهران-مازندران-خراسان رضوی-گلستان-کردستان-کرمانشاه-قم-خوزستان-زنجان-قزوین-فارس-کرمان-اصفهان-چهارمحال و بختیاری-یزد-اردبیل-سیستان و بلوچستان-همدان

با سلام
احتراماً ، به استحضار می رساند جهت برگزاری دوربرگشت لیگ های مختلف گلبال ، باشگاه های شرکت کننده می بایست ضوابط زیر را رعایت نمایند . لذا خواهشمند است به هیئت ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان ابلاغ نمایید باشگاه های تحت پوشش را در جریان موارد زیر قرار دهند . 3/6/10
1- میزبانان دور های برگشت و پلی آف آقایان پس از نهایی شدن از میان داوطلبانی که اعلام آمادگی کتبی نموده اند و بررسی های فدراسیون، انتخاب و به اطلاع استانهای ذینفع رسانده می شود.
2- مسابقات دوربرگشت لیگ برتر با توپ تارج و بقیه رقابتها با توپ های موجود در شهر میزبان برگزار می شود .
3- بازیکنان به صورت رندوم مورد آزمایش دوپینگ قرار می گیرند .
4- نقل و انتقالات نیم فصل بر اساس آئین نامه تا اول بهمن ماه امکان پذیر بوده و باشگاه های مشمول می بایست تا تاریخ فوق با قرارداد های لازم ، برگ ارنج جدید و مجوز دوررفت بصورت حضوری و با هماهنگی قبلی با دبیر انجمن گلبال ، در فدراسیون حضور یابند . جهت هماهنگی و کسب اطلاع از ضوابط جذب نفرات جدید با شماره 09374767940 تماس حاصل نمایید .
5- شایان ذکر است تعداد نفرات ویژه برای لیگ برتر 2 نفر و برای لیگ های پائین تر یک نفر داخل زمین می باشد ، همچنین برای تیم های بزرگسال در هر دسته حداکثر 2 نفر غیربومی می تواند عقد قرارداد داشته باشد .

    

©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon