جناب آقای
مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان تهران – گلستان-زنجان- قزوین – اصفهان – اردبیل
با سلام
احتراماً ، به استحضار می رساند دوربرگشت از رقابتهای گلبال باشگاههای دسته اول بانوان ازتاریخ 9/12/91 لغایت 11/12/91 در استان گلستان (گرگان) برگزار می گردد. لذا خواهشمند است به هیئت های نابینایان وکم بینایان استان ابلاغ فرمایید تا باشگاههای تحت پوشش حاضر در رقابتها نسبت به رعایت مفاد بخشنامه اقدام لازم را مبذول فرمایند .
1- ورود تیم ها عصر روز چهارشنبه 9 اسفند 91 و خروج تیم ها عصر روز جمعه 11 اسفند می باشد . جهت هماهنگی در خصوص محل اسکان،رزرو هتل و هزینه سرانه تیم ها با خانم نعیم آبادی به شماره 09111758395 تماس حاصل نمائید.(هزینه اعزام ،اسکان و تغذیه بر عهده باشگاهها می باشد)
2- جلسه فنی رأس ساعت 21 مورخ 9 اسفند ماه به منظور بررسی مسائل فنی و داوری و ساعت برگزاری هر بازی و همچنین تعیین کمیته فنی در مسابقات برگزار میگردد.حضور بازیکن در جلسه فنی ممنوع است .
3- کارت بیمه ورزشکاران اعضاء تیم در جلسه فنی کنترل و مجوز صادره از سوی فدراسیون جمع آوری می گردد .
4- مسابقات با توپ WV آلمانی و بر اساس قوانین IBSA و آئین نامه 91 لیگها و بخشنامه های فدراسیون برگزار می گردد .
5- تیم های پنجم و ششم مسابقات به دسته 2 باشگاههای سال 92 سقوط خواهند کرد و برای تیم های اول تا سوم علاوه بر کاپ و مدال ، احکام قهرمانی ارسال خواهد شد .
6- مسابقات به صورت دوره ای در یک گروه به ترتیب ذیل برگزار می گردد . در دور رفت تیم های دانشگاه آزاد تهران ، بهزیستی اصفهان و هیئت زنجان در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند .
در صورت وجود هر گونه ابهام می توانید با دبیر انجمن گلبال به شماره 09374767940 تماس حاصل فرمائید

    

©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon