مدیرکل محترم ورزش و جوانان 31 استان
با اهداء سلام
احتراماً به استحضار می رساند این فدراسیون در نظر دارد سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شنا (آقایان) و مرحله اول انتخابی تیم ملی را در تهران برگزار نماید .
مکان: تهران- استخر مجموعه ورزشی آزادی
زمان: مرداد ماه سالجاری
رده های سنی : 17-15 سال و 17 سال به بالا
کلاس های مورد نظر :B1-B2-B3
مقررات مسابقات:
*مسابقات قهرمانی کشور آقایان بمنزله مرحله اول انتخابی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات لهستان 2015 جهت کسب سهمیه مسابقات پاراالمپیک ریو 2016 خواهد بود. لذا شناگرانی که بتوانند رکورد های مندرج در جدول پیوست این آیین نامه را کسب نمایند، با نظر اعضاء کمیته فنی انتخاب و به اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی شنا دعوت میشوند.
*هر تیم میتواند حداکثر شامل دوازده شناگر، دو مربی و یک سرپرست باشد.
*محل اسکان ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم ها در هتل مجموعه ورزشی شهید هرندی میباشد.
*مسابقات مطابق قوانین فدراسیون جهانی برگزار گردد.
*داشتن بیمه ورزشی سال 94 برای کلیه شرکت کنندگان الزامی میباشد.
*همراه داشتن یک قطعه عکس 4x3، مدرک شناسایی معتبر(کارت ملی یا شناسنامه) و معرفی نامه هیئت استان الزامی است.
*هر استان مجاز به شرکت دادن حداکثر سه شناگر در هر ماده میباشد.
*هر شناگر میتواند بنا به صلاحدید مربی خود درکلیه مواد انفرادی و امدادی شرکت نماید.
*در صورت استفاده مربیان تیم ها از چوب راهنمای مخصوص شناگران نابینا(B1)، مربیان میبایست تأییدیه و استاندارد بودن این وسیله را از سرداور و پس از اتمام جلسه فنی، اخذ نمایند.
*جهت مراسم توزیع مدال حضور شناگر با لباس ورزشی مناسب الزامی میباشد.
*اختصاص مدال برای شناگران موادی که با تعداد سه شناگر و یا کمتر برگزار میگردد، مطابق قانون منهای یک اجرا گردد.

*اختصاص مدال و امتیاز در موادی که با حضور یک شناگر برگزار میشود تنها در صورتی است که شناگر بتواند رکورد ملی را جابجا نماید.
*به شناگرانی که بتواند رکورد ملی را ارتقاء دهند، دو امتیاز اضافی تعلق خواهد گرفت.
*شناگر برتر در هر کلاس بطور جداگانه بر اساس مجموع امتیازات کسب شده در مواد انفرادی تعیین و کاپ، مدال و حکم بطورجداگانه به وی اهدا مي گردد.در صورت تساوی مجموع امتیازات دو یا چند شناگر، مجموع امتیازات مواد تیمی تعیین کننده شناگر برتر خواهد بود.( رده سنی 17-15 سال و 17 سال به بالا با هم مقایسه میشوند.)
*مربی برتر، مربی اصلی شناگر برتر خواهد بود که پس از استعلام از شناگر برتر و هیئت استان مفتخر به دریافت کاپ، مدال و حکم میشود.
*تیم های اول، دوم و سوم در هر رده سنی بر اساس مجموع امتیازات کلیه ماده های آن رده سنی تعیین و کاپ قهرمانی به آنها تعلق میگردد.
*جلسه فنی، ساعت 22 روز قبل از شروع مسابقات در محل خوابگاه و با حضور مربیان و سرپرستان تیمها برگزار میگردد.برگه ارنج نهایی تیم ها تا یک ساعت پس از اتمام جلسه فنی دریافت میگردد.بدیهی است پس از این زمان برگه ارنج از تیم ها تحویل گرفته نمی شود.پس از تحویل برگه های ارنج، درخواست تغییر در برگه ها از طرف مربیان تیم ها پذیرفته نخواهد شد.
*ضمناً استانها اعلام آمادگی خود را جهت شرکت در مسابقات مذکور می بایست تا مورخ دوشنبه 1/4/94 به این فدراسیون ارسال نمایند.
*تاریخ و برنامه برگزاری مسابقات به استانهایی که اعلام آمادگی نمایند متعاقباً ارسال خواهد شد .
*کلاس بندی شناگران میبایست پیش از اعزام به مسابقات، توسط پزشک معتمد فدراسیون مقیم در هر استان و هیئت پزشکی استان بررسی و تایید گردد.شناگرانی که کلاس بندی آنها مورد تأیید قرار نگیرد، اجازه شرکت در مسابقات را ندارند.
جدول رکوردهاي حد نصاب براي عضويت در تيم ملي به صورت پی دی اف ذیلا " اعلام میگردد.





    

©کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به سایت فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

arrow icon    arrow icon